Sabaton Zlín 8.3.2013 + Wisdom a Eluveitie

14.03.2013 14:28

K Vánocům jsem od miláčka dostala úžasný dáreček. Koupil nám lístky na koncert Sabaton ve Zlíně.

Kdo jste na jejich koncertě někdy byli, jistě chápete proč jsem byla tak nadšená. Hudbu prostě miluju, nedokážu si bez ní představit ani jeden den.. A tak jsem za ta léta navštívila stovky koncertů a viděla nespočet hudbeníků. Ale až když jsem na živo viděla Sabaton, můžu říct, že jsem něco zažila. Už loni na MOR 2012 mi naprosto učarovali. A letos to bylo ještě lepší! Dvě hodiny pravé hudební extáze. Výborně jsem se pobavila, nasmála jsem se.. Joakim měl jen ponožky, opět si u koncertu zacvičil a protáhl svaly :D Prostě atmosféra jedinenčná, kdo nezažil neuvěří :) Joakim je pěkně prdlej asi jako já, takže sem se fakt zasmála :D Ale té neuvěřitelné energie co jsem po tom koncertě měla, prostě nejlepší zážitek co pamatuju :)

A ještě jedno pivo!!! En öl till!

Zde najdete video :)