Povídací tag číslo 2!

01.04.2013 21:17

Jelikož jsem byla teď trošku mimo, mám pro vás jen pár odpovědí na otázky :)  Než se teda vrhnu do toho opravdovějšího blogování :D

1) Jakou kosmetickou značku bys chtěla vyzkoušet ale ještě od ní nemáš žádný produkt?

Tak těch je hodně. Poslední dobou mi učarovala značka Illamasqua. Jestli se nepletu, tak byly v Ladyboxu teď laky od nich. To teda nic moc, ale strašně se mi líbí práce jejich vizážistek. Nádhera, dokonalost! Musím vám ukázat obrázky :) Další značkou je určitě Urban Decay. Asi jako každá blogerka bych určitě chtěla Naked :) Další věc, kterou bych chtěla určitě, jsou Sigma štětce.

2) Máš ráda kosmetiku NYC?

Mám od NYCu bázi pod makeup a makeup. Obojí je tak nějak v pohodě. Žádný zázrak nečekejte, ale svou roli plní dobře. Možná asi udělám ještě nějakou recenzi zvlášť. Ale  že bych tuhle značku nějak moc milovala, to říct nemůžu ;-)

3) Jaká je tvá oblíbená značka a proč?

Tak to je těžké říct. Jak na co. Mám ráda makeupy od Rimmelu, vesměs Essence má docela dobré věci. Laky na nehty a řasenku mám ráda od Miss Sporty. Na péči o zuby mám ráda Listerine, Lacalut, Elmex... Šampony ráda střídám, ale za poslední dobu Garnier... :) Stíny E.L.F.

4) Vyjmenuj 5 kosmetických produktů bez kterých byjsi se neobešla.

Když pominu zubní hygienu, tak určitě krém. Mám dost suchou pleť a bez krému bych se loupala jako cibule :D

Svůj život si nedokážu představit bez makeupu, který spoustě z nás pomáhá, abychom měli krásnější pleť. Protože jen opravdu málo žen má bezchybnou pleť.

Oční stíny umocňují pohled. Poud je použijete, můžete ze sebe vykouzlit stejně tak sladkou princeznu, nebo drsnou zombie třeba na helloween :D

Řasenka je pro mě a pro mnohé světlé typy dívek strašně důležitá věc. Pokud máte takřka neviditelné řasy jako já, řasenka je každodenní nutnost. Ještě že existuje :)

A poslední věcí bude rtěnka, nebo nějaký balzám na rty. Vzheldem k tomu, že se jaro neblíží ani omylem, potřebujeme silnější péči o rty. :)

5) Kde ráda nakupuješ svou kosmetiku?

Buďto v běžné síti drogerií, nebo na internetu. Zrovna se chystám objednat si něco z MUA. Taže se v nadcházejích týdnech těšte na recenze :) Mám na cestě i mikrák, abych mohla lepší natáčet videa :D Takže se opět pobavíme :D

6) Používáš korektor?

Ano, na kruhy pod očima. Jak jsem bílá, mám kolem očí tmavší místa, takže sjednocuji barvu ještě světlejším korektorem v odstínu dožluta.

7) Jaký je tvůj typ pleti?

Já mám suchou a citlivou pleť. Proto se musím denně mazat hydratačními krémy. Mám radši trochu hutnější, ale zase ne třeba Niveu, protože po té sem zase mastná jak sardinka :D Ale na partie kolem nosu a na tvářích, ráda používám v zimě i vazelínu, protože to holt je potřeba, jinak mám obří šupinky.

8) Měla jsi někdy nalepené nehty/řasy?

Měla jsem jednou gelové nehty. Vydrželo mi to 6 týdnů, ale měla jsem potom nehty tak zničené, že bych už do toho nikdy nešla. Nechápu jak si to někdo může dávat několikrát po sobě...

Řasy si občas nalepuji, asi jako každá :) Ale měla sjem i prodloužené řasy metodou řasa na řasu. To vypadá výborně!

https://ladyderin.blog.cz/1303/kosmeticky-tag tady jsem se inspirovala