Kosmetický tag :)

21.03.2013 22:25

1) Jaké tři kosmetické produkty by sis nechala, pokud by si musela odevzdat někomu celou svoji kosmetickou sbírku?

Určitě makeup. Mám takový lepší pocit, když ho mám na sobě. Potom řasenku, protože mám strašně světlé řesy a poměrně i obočí, takže bez řasenky vypadám dosti vyblitě :D A poslední věc by byl asi kokosák, protože tím se dá namazat i suchá pleť a zároveň i rty. Obojí mám hdoně suché, takže potřebuju často pořádně promastit :)

2) Jsou dny, kdy se nenanalíčíš  a jaké jsou to dny?

Určitě to jsou dny kdy jsem doma, nikam nemusím a můžu se třeba válet :D Pak se zásadně nelíčím když jdu s pejskem ven. Nejsem žádná primadóna a někdy i do školy, nebo ven klidně jdu :) Ale samozřejmě se taky ráda dělám hezkou, takže se ráda líčím. Potom taky samozřejmě když jsem nemocná, to je ale asi jasná věc..

 
3) Tři produkty, bez kterých bys nevyšla ven?
 
Balzám na rty, protože jak jsem již psala, mám suché rty a hodně mi praskají. Takže to je hlavně v zimě nutnost. Potom krém a řasenka, když už si můžu
 
vybrat jen tři :D
 
4) Na jaká beauty videa se nejraději díváš?

Asi na nějaké tutorialy o líčení :) Vybírám si spíš na koho se dívám, než na co. :) Dívám se dost na Lilith Moon, Svět módy XL, Hanny brokolici, Petru lovely

hair a další. :)

5) Z jakých kosmetických eshopů nejraději nakupuješ?

Asi nejčastěji nakupuji z eshopu E.L.F. tedy za poslední dobu. Protože jsem pár věcí teď od nich zkoušela. Jinak mám pár věcí z Aukra, ale většinou nakupuji v dorgeriích, protože si to tam můžu všechno vyzkoušet. Nesnáším, když si koupím třeba špatný odstín. Takže se tomu hodlám všelimožně vyhnout :D

6) Jaká je Tvá nejdražší věc z kosmetické sbírky?

Tak to netuším. Vážně, většinou se snažím nakupovat v akcich, nebo slevách a tak nějak si radši koupím dvě levnější věci, než jednu dražší. Takže k těm dražším věcem asi patří produkty na vlasy třeba Goldwell sérum na konečky a ochranu vlasů z profi řady, potom nějaké věci od Lush, Paletky stínů, bio šampon Akuna, ale většinu těch věcí jsem dostala jako dárek, takže o ceně nemám tolik přehled.

 

Otázky z tagu najdete na https://flexiworld3.blogspot.cz/2013/02/kosmeticky.html