Domácí maska na zesvětlení vlasů! Chytla vám barva moc tmavě? Vymyjte ji pomocí masky!

18.03.2013 18:51

S kamarádkou jsme se bavily o maskách na vlasy. Vnukla mi nápad s právě touhletou. :) A tak jsem to vyzkoušela...

Maska vám má údajně zesvětlit vlasy. Já bych teda řekla, že spíš vymývá barvu, než cokoli jiného. Bylo mi doporučeno, abych nechala masku působit dvě hodiny. Nooo :D Když ono vám to po hodině přestane týct po ksichtě a už nemůžete vydržet jak to studí a svědí, tak já to teda dvě hodiny nevydržela :D

Oficiální recept zní: 2 hrnky vlažné vody, 2 lžíce olivového oleje, 2 lžíce medu, 2 lžíce skořice.
K tomuhle receptu bych chtěla říct jen to, že poměr surovin je fakt neskutečně blbě :D Když to takhle uděláte, bude vám neustále téct za krk ta voda, med se vám slepí se skořicí v nechutné cucky a nevymejete to z vlasů ani náhodou.

Můj recept:

  • 4 lžíce olivového oleje
  • 2 lžíce medu
  • 1 lžíce skořice
  • doředit vodou - ale max. půl hrnku! Podle mě není ani moc potřeba ředit.

Nejlepší je, smíchat to dohromady, udělat si vysoký culík, připravit si igelit, gumičku a ručník. Až budete mít culík, namatlejte to jen do toho culíku, ne k hlavě! Protože to pak nejde vymýt. Potom culík namočený ve směsi obalte igelitem a připevněte gumičkou. Pokud nemáte turban na vysoušení vlasů, zamotejte to do ručníku, aby to drželo teplo.

Maska opravdu funguje. Z vlasů vám vymeje barvu, popřípadě asi trošku zesvětlí. Já jsem postřehla asi 2 odstíny. Což je docela dost :)

Takže hodně zdaru! Určitě to zkuste, když už si tím vlasy nezesvětlíte, tak je aspoň hodně zregenerujete. :)